utorok 9. februára 2010

ovce.sk

Táto stránka ma zaujala už dávnejšie, ale rozhodla som sa, že o nej musím napísať.
Prvýkrát som videla "príbeh ovcí" na estévečku, bolo to niekedy poobede a zavolala ma na to moja štrnásťročná sestra. Celkom som sa pobavila, podľa mňa je to výborná propagácia reálnych nástrah pre deti na internete. Je len otázkou, či si deti z toho niečo zoberú, alebo si to len pozrú, zasmejú sa a o päť minút ani nebudú tušiť o nejakej rozprávke. Ak aj budú o nej medzi sebou rozprávať, myslím si, že len málo z nich si zoberie ponaučenie a nebude skúšať "zakázané ovocie".
Každopádne veľmi sa mi páči grafické spracovanie a úvodná hudba (je to veľmi chytľavá melódia, ktorú si potom pol dňa vypiskujete). Rozprávanie je síce dosť zdĺhavé a dalo by sa to skrátiť na tretinu času, ale ide asi o to, aby to malí "fagani" pochopili.
Celkom fajn je, že je to nahovorené aj v rómštine (aj keď to síce nadaboval Rytmus, ktorého zrovna 2x nemusím, ale musí sa uznať, že má talent na kadečo, ako sa v poslednej dobe ukazuje), maďarčine a taktiež aj s posunkovou rečou, čo je určené aj pre menšiny tejto spoločnosti. Sú k tomu aj anglické a nemecké titulky, ale minule dávali v správach, že už asi 15 štátov uvažuje, že by použili NAŠE OVCE na obdobnú kampaň.
Určite nápad je to dobrý a verme, že pribudnú okrem 4 tém (Zatajovaný kamarát (Pedofília, grooming), Bez kožušteka (Zverejňovanie erotiky), Netancuj s vlkom (Zneužitie fotografií a videí), Biele ovce (Diskriminácia, rasizmus na internete) aj ďalšie.
No a my postarší, ktorí by sme už mohli ako-tak vedieť ako sa správať na nete, sa aspoň na tri minúty môžme pobaviť a pousmiať nad životom našich moderných ovečiek.

Ak budete mať chvíľu čas, budete mať takú náladu na nič (určite vás to rozveselí), tak kuknite na www.ovce.sk

Nela

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára