utorok 9. februára 2010

Predstavujem seba sa


Ahoj,
predstavím sa teda aj ja. Moje blogovacie meno je Kornélia (alebo skrátene Nela). Je to nezvyčajné meno na slovenské pomery a predsa je v kalendári ;-)

S Bellou sme dobré kamarátky a preto sme sa aj rozhodli, že si založíme tento blog. Máme veľa spoločných cieľov (napr. byť úspešnými (je jedno v akej oblasti), precestovať prinajmenšom 3/4 sveta, dokázať niečo/prísť na niečo, čo nikto ešte nikdy nevymyslel a nedokázal :-)

Čo mám rada? No tak samozrejme najmä seba, moju rodinu, môjho priateľa, nášho beagla, moje kamošky (jasné, že aj BELLU), dobrú hudbu, jedlo (najmä ovocie, zeleninu čokoládu a mäso), milujem leto, ale aj zimu, keď je sneh a dajú sa vykonávať zimné športy, teda šport mám rada všeobecne (najmä bicyklovanie, horskú turistiku, korčuľovanie, plávanie, no aj prechádzanie sa a lúštenie krížoviek - keď sú aj šachy šport, tak by mohli byť aj krížovky :-). Mám rada ešte veľa iných vecí...

Čo neznášam? Na prvom mieste neznášam vajcia, a potom také bežné veci ako klamstvo, vymýšľanie si, pokrytectvo, faloš, závisť (aj keď s ňou sama občas bojujem) a ľudí z ktorých ide pocit, že ja by som nestihla za 72 hodín to, čo oni stihnú za 12 (určite každý pozná niekoho, kto tancuje, maľuje, lyžuje, hovorí plynule piatimi jazykmi a k tomu vyhral slovenské kolo z pytagoriády, FyzIQ, debatného, biologickej, chemickej, geografickej olympiády, prečíta tonu kníh, chodí do divadla, do kina, pomáha bezdomovcom, každý týždeň sa nachádza na inom mieste tejto planéty, má milión kamarátov, s ktorými je stále na pive a ešte k tomu má perfektný vzťah so svojim priateľom...) a samozrejme najviac neznášam svoju lenivosť, ale už to, že sem píšem sa moja lenivosť znížila na n-1 (kde n je nekonečno :-)

Ja po anglicky písať nejdem (ani iným jazykom, možno ešte češtinou by som mohla, keďže som aj češka, ale to je zbytočné...), k angličtine nemám kladný vzťah od strednej školy, kvôli učiteľke, je to síce výhovorka, ale fakt angličtinu moc nemusím...

Tak zatiaľ toľko o mne, viac o mne sa dozviete z mojich príspevkov... ;-)

1 komentár:

  1. Tak hodne stesti do zacatku. Jsem poctena, ze jsi zavitala zrovna na muj blog:)

    OdpovedaťOdstrániť