pondelok 15. februára 2010

škola


No a začal nám letný semester. Ja osobne pôjdem do školy až v stredu, keďže naša fakulta nie je schopná nám dodať rozvrhy na internet. Ešteže funguje internet a najmä AIS2. No ale čo už, na to som si mohla za tri roky zvyknúť. Tento semester je pre mňa extra krátky, trvá len 9 týždňov, do toho sú ešte veľkonočné sviatky, májové sviatky sú bohužiaľ v sobotu. Bolo by to fajn, až na to, že musím odovzdať bakalárku, z ktorej mám zatiaľ len názov, tak uvidíme akým smerom sa to vyvinie, rada by som však bola v júni Bc. Potom ešte prijímačky na Mgr. Ach jaj, toto bude krušný rok...
A ešte sme si s Bellou dali záväzok, že budeme mať do októbra mesačný príjem okolo 1 000 €, zatiaľ však ešte nevieme ako, buď nás osvieti, alebo nám niekto niečo konečne poradí...

Nela

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára