štvrtok 11. februára 2010

Že čím sa živíme???

Ako som si práve všimla, Nela svoj posledný článok označila "čím sa živíme". Moja spontánna odpoveď bola "ničím". A potom mi napadlo, že táto otázka sa dá chápať vo viacerých významoch. Prvý, ten ktorý mala na mysli Nela bol myslený na našu profesiu - ehm, študentky. A keďže - budem hovoriť za seba - ja teda nemám nervy strkať celú noc letáky do časopisov, či po nociach kdesi umývať dlážku za almužnu, tak sa dá povedať, že sa neživím ničím. (komparz raz, dvakrát za rok sa nepočíta). Živia ma rodičia. No ktovie ako dlho to ešte budú zvládať (nebudem tu opisovať rodinno - finančnú situáciu, aj tak to nikoho nezaujíma). Takže sa prakticky denno-denne zamýšľame nad tým, ako zbohatnúť/zarobiť. To naozaj neexistuje niečo, čo by sa dalo robiť popri škole (necháp - namiesto spánku) a slušne (nie prehnane veľa, hoci by som neprotestovala) na tom zarobiť? Iste, podnikanie nás napadlo, no na to treba kapitál a my by sme si nemali čím zaplatiť anilen živnosť, alebo čo to vlastne treba. Všetky sexuálne zárobkové činnosti sú pre nás z morálneho a z hľadiska sebaúcty neprípustné. Žiadnych "strýčkov", čo by nám niečo dohodili nemáme. Tak čo teda? Vravíte, že iné ako spomenuté sa popri štúdiu nedá? Lenže my poznáme pár takých ľudí, čo sa tomu vymykajú! Lenže tí nám to len tak neprezradia. Takže nám asi zostáva výmýšľať ďalšie (často dosť bizardné) nápady a dúfať, že jedného dňa to už bude "ono".

No a ďalší význam odpovede na otázku z nadpisu sa týka jedla, ale o tom zase nabudúce.

Takže, čím sa živíte vy? Pochváľte, alebo posťažujte sa v komentároch :)

Bella

2 komentáre:

  1. Já furt čekám na Sportku...ale to bych si musela nejdřív vsadit:-) jinak jsem taky ještě student, takže mě z větší části živí rodiče, ale snažím se vydělávat si sama, i když nějakou finanční nouzí netrpíme, jsem prostě už od 15 navyklá na brigády

    OdpovedaťOdstrániť